Blije gezichten bij Hospice ‘In Vrijheid’

Er waren louter blije gezichten te zien bij het Hospice ‘In Vrijheid’ toen dinsdagmiddag de Rabobank op bezoek kwam. De Rabo Club Support Actie leverde het hospice een bedrag op van maar liefst € 1.592,45. Dit fraaie geldbedrag zal worden gebruikt voor de aanschaf van een zogenaamd warmtekast waardoor de bewoners van het hospice er straks tijdens de koude dagen toch warmpjes bij (kunnen) zitten.

Hoofdcoördinator Marieke Zwart en bestuursvoorzitter Piet Hein Debets nemen met vele plezier de cheque in ontvangst van de Rabo Club Support Actie

Het is dit jaar toch al een feestjaar voor het hospice. Over iets meer dan een maand viert het hospice het tienjarig jubileum. Later zal deze krant daarover uitgebreid verslag doen. En die blije gezichten van dinsdagmiddag zijn niet zo exclusief als u wellicht denkt. Hoe gek het ook klinkt, in het hospice wordt er veel gelachen. De tientallen vrijwilligers doen hun werk met een lach op het gezicht. Want hoe fijn en bevredigend kan het zijn om mensen die in de laatste fase van hun leven verkeren, die zorg en behandeling te geven die gericht is op een zo hoog mogelijke kwaliteit van leven.

Ook vrijwilliger worden? Neem contact op met de coördinator van het hospice per email aan dan coordinator@hospice-in-vrijheid.nl of bel naar het hospice 0299 778020.