Ik wil mezelf graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Anita Butter, 51 jaar oud, getrouwd met Simon en samen hebben we drie kinderen. Sinds het begin van dit jaar mag ik onderdeel uitmaken van het bestuur van het hospice met de portefeuille algemene zaken. Een plek waar ik mij op m’n plek voel door mijn jarenlange zorgervaring binnen het voormalige Waterland en St. Lucas Andreas Ziekenhuis. De afgelopen jaren ben ik weer teruggekeerd in een huisartsenpraktijk in Purmerend als praktijkverpleegkundige. Eén van mijn werkzaamheden binnen de praktijk is de begeleiding van oncologie patiënten.

Door mijn ervaring binnen de zorg kan ik een meerwaarde zijn voor de organisatie van het hospice. Samen met de vele hardwerkende en enthousiaste vrijwilligers, coördinatoren en collega bestuursleden wil ik ervoor zorgen dat het hospice een plek is waar zowel de bewoners als de vrijwilligers zich thuis voelen. Daar zal ik mij hard voor maken!